朝仕事に出る前(七時):

You often hear of it hitting you that you’re actually doing what your doing our that it’s finally sunk in that you are where you are.
I noticed this morning that I never had anticipated this happening, that it hadn’t happened, and that it probably won’t happen.

景色が変わっただけでカナダにいた頃過ごした毎日と大して変わらない気がしてしまいます。
なんでしょうこの気持ちは?
週末に何処かにいけばその気持ちが晴れるでしょう。

———-

Home:

Making plans for the next next weekend.
We will probably go to Nara and Kyoto.
It looks like it will cost nearly 20000 JPY…
Why does travel cost so much…?

まあ、楽しいだろうからいいと思いますが。
日本にいる間には日本を満喫したほうがいいでしょうね。
京都は行ったことがある気がしますがあまり覚えてないです・・・
奈良の鹿は見たことがないと思います。
さて、京都のどこに行きましょうか?

image

ほたる祭りの時に道標のように置いてあったトトロ。
ちょうど妹が写真を撮っていた時に撮ったのでちょっと怖いトトロが撮れました。