綺麗な晴れ、頭の中もこれだけ晴れ晴れしければいいのに:

So I once saw an image that I can’t seem to get the link to at the moment.
It was an image of a triangle with each of the points of the labelled with an aspect of the life of a student.
Good grades, social life, and sleep.
The text in the middle of the triangle said, “choose two”.
I feel this could be applied to things other than student life if you replaced “good grades” with “productivity”.
We all have a fixed number of time blocks to allocate to each of the sections above.
If there are people who look to be able to have all three, just remember that some people are more efficient with their time than others.

最近は睡眠を削っていましたがそれも限界に近づいてきました。
それに「仕事」が必要とするブロックの数が増えていく一方です。
大学のプロジェクトもあるしその他いろいろと仕事中でなくてもやらにゃいけんことがいっぱい増えてきました。
平日あそびに行くのはいいとして週末は個人的な仕事に集中したほうがいいと思います(友達の皆さんにごめんなさい、付き合いが悪くなるかもしれん)

image

一昨日友達の彼女と他のインターンと他と食べに行った時に出てきた生しらす。
生では見たことなかったから面白かったです。
ここら辺は海にも近いので海鮮を出している店が多いです。
まぁ、この時行ったのが「おさかなの居酒屋」と書いてあるところだったから特にですが肉料理がひとつもなかった気がします。
美味しかったんでいいですけど。